Canım ben gebelik kararından 3 ay evvelden solgarın folatını kullanmaya başladım.gebe olduğumu anlayınca doktora gittik ve o da aynı ürünü kullanmaya devam et dedi.12. Haftada kesti doktor.şimdi oligofer verdi içinde folik asit var yine.ayrıca alg hapı ve d vit verdi.