Misssimsek Minikjelibonum boş gebelik yaşamıştım ben canım bu şekilde artış olmuyor boş gebelikte. 160 den 200 e sonra 360 a falan yükselmişti o zaman. Inşallah sağlıklı gebeliklerin olur 💕
Minikjelibonum sinber doğru söylüyorsun cnm ama iki tane kaybım olunca korkuyorum okudumda hsg sınrası çoğu düşük olmuş