Canvecansu şeker yüklemesini her gebeye yapmıyorlar zaten hem de biraz tartışmalı bir konu bazı doktorlar hiç yaptırmayı tavsiye etmiyor. Annede önceden bir şeker problemi varsa veya kontrolde bir sorun görürse yaptırın diyor. Örneğin benm suyum fazla, bebek de 2-3 hafta önde görünüyor artı benm fazla kilom ve geçmişimde insülin direncim var bu yüzden de bu testi yapmak benm için kaçınılmaz. Ne güzel demek ki siz de bunların hiçbiri görülmemiş ki doktor da söylememiş😊 sağlıkla kucağınıza alın az kalmış kavuşmanıza.