Arsu1661 valla bende moral bulmak için yazdım buraya. Acaba doktor sizin şikayetlerinize göte mi istiyor tahlil vs diye. Allah şükür ben kendimi hiç kötü hissetmedim her kontrol de de bebeğimin sağlığı ayına göre çok iyiydi. Ama en azından son aylarda belki nts girerim diye düşüyordum. Bu kontrolde belki sokar onun için yazdım buraya ama yapılan yorumlara bak millet iyice saçmalamış. 9 ay bozmadığım moralimi hiç tanımadığım insanlar için bozmak istemem bu saatten sonra 😂😂