Elifhusnam tabiki emse iyi olur. Biz anneler nelerden feragat ediyoruz emzirmekten gocunacak değiliz. Benimde 2. Doğumum. Oğlum 7 yaşında. 2 ay ya emzirebildim ya emziremedim ilk oğlumu. Şimdi maşşallah yaşıtlarından önde boyda kiloda. Şimdi isterim ki 2. Oğlumu emzireyim eğer vücudum el verirse. Ama bende kendimi çok yıpratmam yani. Bu geçen 10 ay zaten annelere çok fazla yük yüklüyor. Bide bunu kafaya takarsa insan psikolojik iyice çöker. Bi yandan doğum sonrası toprlanma zamanı, adapte olma, milleti ağırlama, uyudu uyandı, acaba nasıl kilo veririm, hormonlarrrrr derken bi bakmışsın tuvalette ağlıyorsun 😀😅 bunu kendime yapamam. Ailemin ve kendimin bana ihtiyacı var 🤗