eda_aras01 Hamissanne sağlıklı olsun da benimde içimden hep erkek geçiyor belki de istediğimdendir diyorum 😊
eda_aras01 EbrarBilgem diğer ay benim de detaylı var daha 40 gün var detaylıya :) belki aynı olan vardır diye sormak istedim
EbrarBilgem eda_aras01 sizinkisi daha minnoş 🐣biz artık 31 hafta olduk 🧿 rabbim gönlüne göre versin hissettiğin bişey yok mu ben kız hissediyordum hep ☺️
EbrarBilgem eda_aras01 gönlündeki hayırlısı olsun inşallah hayırlı evlat olsunlar 🥰 sağlıkla büyüyüp doğsunlar 🤲🏻