EbrarBilgem eda_aras01 googleye hızlı resim yükle yazın oraya resimi yükleyip en altta çıkan lingi kopyalayıp buraya yapıştırın 💁🏼♀️Cinsiyet ten pek anlamam ama anlayam çıkar belki ☺️
HilalG eda_aras01 Merhaba Annemiz 💜 Herhangi bir fotoğraf yükleme sitesinden yükleme yapıp, sonu jpg, jpeg, png ile biten linki paylaşmanız yeterli. Görsel ile anlatım linktedir. 👇 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
eda_aras01 Hamissanne her Dr vermiyor galiba bugün 2 li teste gittim. 4 tane siyah beyaz bir de renkli verdi inşallah sizde verirler
EbrarBilgem Direk kız geçti içimden canım 🥰benim bebeğimde renklide aynı bu pozisyonda oturuyordu ve göstermiyordu duruş pozisyonuna göre kız dedim ama cok anlamıyorum bu işlerden ☺️Sağlıkla kucagınıza alın 🤲🏻
eda_aras01 EbrarBilgem çok teşekkür ederim hepimiz sağlıkla alalım inşallah kararsız kaldı kız ağırlıklı ama çıkıntı da var erkekte çıkıntı daha net oluyor genelde ama %60 erkek dedi en sonda :) araftayım
EbrarBilgem eda_aras01 banada ikilide cıkıntı var dedi en son erkek diyorum ama kız da olabilir dedi aynı size dediği gibi ☺️ Sonra detaylı ultrasona kadar göstermedi detaylıda da kız oldğunu öğrendik aminn
eda_aras01 EbrarBilgem diğer ay benim de detaylı var daha 40 gün var detaylıya :) belki aynı olan vardır diye sormak istedim