ElifOncul durumu mükemmel özetlemişsin canım 👌 mesela ben diyetisyenime dedim ki: kahvaltı hariç diğer öğünleri sevmiyorum o yüzden kahvaltıda istediğimi az da olsa yiyeyim hamileyim sonuçta ve canım çekiyor. Diğer öğünlerde ne ve ne kadar olduğuna harfiyen uyabilirim dedim yine de hazır text verdi. Kastettiğim kişiye özel diyet hazırlamasıydı ama yapmadı ya da yapamadı maalesef Ki bütün doktorlar söyler: En önemli öğün ve akşama kadar rahatlıkla eritebileceğiniz, size enerji, güç,kuvvet verecek en değerli öğün kahvaltıdır diye :/ Artık makalelere falan bakarak bir şekilde şekeri dengeleyeceğiz inş🙏 Tekrar tekrar çok geçmiş olsun ❣️🤰🏽