Hayat2706 Kızlar şeker yüklemesi yaptım biraz yüksek çıktı doktorum kesinlikle çikolata , hamur işleri , meyve ve ekmek yemeyeceksin dedi , şekeri yüksek çıkanlar neler yaptınız ??
Bktbll Hayat2706 canım benim yüksek cıktı onların hiç birirni yemiyorum ama düştü benim değerlerim inşallah seninde düşer bana diyet verdiler ben bazen kaçamak yapıyorum valla🙈 dün tekrar baktırdım açlık tokluk kana düşmüş allaha şükür
Gmsy1 Hayat2706 benim de yüksek çıktı dahiliye dr diyet listesi verdi yaklaşık 2 haftadır uyguluyorum makarna pilav porsiyonlu şekilde var listede 3 ana 3 ara öğün şekilde meyveleri ara öğünde süt yada yoğurt ile tüketiyorum. 2 haftadır şeker olarak vücudu ma giren şeker meyvenin şekeri :)) … dikkat etmezsen insülin baslanacak 😏
nidarcn Hayat2706 bende dün diyete başladım canım sadece iki günde değerlerim baya düştü iki gün önce yükleme yaptırdım 178lerdeydi şuan 93 98 o civarda ilerliyo
RabiaMG Hayat2706 beni endokrin ve diyetisyene gonderdi. Diyet yapyrm gecem avlik tokluk olculdu insuline gerek yok diyite devam dedi 20 gun snr tekrar aclik tokluk olcmek icin cagirdi. Porsiyon meyvem disinda sekerli bsy yemyrm patates flan oldugu zaman sadece hamileym diye bir catal tadiyorum🤷🏻♀️
ElifOncul Hayat2706 ben de ilk cok korkmustum sonra baya sıkı diyet yaptım evde sürekli ölçtüm falan baktım değerler normale gidiyor insanoğlu işte hemen gevşiyorsun 🙄 bide hamileyken diyet çok zor
Hayat2706 ElifOncul bana diyet felan vermedi sadece ekmek hamur işleri meyve ve kesinlikle tatlı yemeyeceksin dedi
Mimikkk ElifOncul canım bende evde sürekli ölçüm yapıyorum. Sende benim gibi önce aç 1 saat sonra da tok olarak mı ölçüyorsun acaba ? Aç 90 -Tok 140 max. dediler fakat internette farklı bilgilere de denk geldim. Sana da sormak istedim bu sebeple ???
ElifOncul Mimikkk canım ben yemeğe oturduğum zaman hiç bişi yemeden bi ölçüyorum o açlık şekerim oluyor. Sonra ağzıma lokmayı attığım andan 1 saat sonra ölçüyorum , 1. Tokluk için. Sonrasında 1 saat daha sonra tekrar ölçüyorum 2. Tokluk için.. açlık <92 Tokluk<140 tokluk < 120 ise değerler güzel demişti diyetisyenim ve doktorum
Mimikkk ElifOncul Detaylı bilgi için çok teşekkür ederim. Ben diyetisyenimin verdiği listeye uyamıyorum Ki çok memnun da olmadım. Çünkü hazır texti verdi elime. Yani bizimkisi farklı bir şey. Biz kilo vermek için değil şekerimizi düzenlemek için gidiyoruz sonuçta :/ Sen memnun kaldın mı ?
Bktbll Mimikkk saol canım 1 saat canım ama benim hastanede bakılıyor düzene girmiş ölçümü kendim yapmıyorum
ElifOncul Mimikkk ya işte ilk o korkunun yarattığı motivasyon ile uymaya çalıştım ancak gerçekten sürdürülebilecek gibi değil. Dediğin gibi hamile olmasam kilo vermek için gitmiş olsam tamam, ama ister istemez hamile olunca bazı şeyler değişiyor. Hadi aşermedin diyelim bazen o kadar halim olmuyor ki o listedeki yemeği yapmaya halim olmayıp sipariş veriyorum beya makarna yapıp geçiyorum🤷🏼♀️ Gerçekler malesef listeye uyamıyor. Bi de ben evden çalışıyorum corona sebebiyle, işim uzuyor toplantı çıkıyor vs saatler karışıyor olmuyor yani hamileyken çok çok zor ..
Mimikkk Gmsy1 e meyvelerde de çok şeker var canım. Özellikle kavun karpuz kiraz :/ çok meyve yeme 🤦🏽♀️❣️
Gmsy1 Mimikkk onları yemiyorum zaten yiyeceksemde çay kaşığı kadar yiyorum genelde ekşi meyveler tercihim. Sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah miniklerimizi 🙏
Bktbll Mimikkk inşallah canım ama dikkat edince düzeliyor ben yeni yenikaçamak yapıyorum yediğim halde canımın istediği şeyleri az dikkatlice normal cıktı ☺️ İnşallah seninde düzelir 💕
ElifOncul ElifOncul @Mimikkk mesela sadece İstanbul halk ekmeğin organik tam buğdaylı ekmeğine izin var. E her zaman bulamıyorsun onu da ne bileyim