Nero Kızlar 32+1 haftalıgım. Bebek karnımın sol köşesinde sürekli kasılıyor 5 dakika içinde 4-5 kere kasılıyor belkide daha fazla ve canım yanıyor. Bazıları normal diyor yeri daralıyor diye kasarmış kendini ama çok sık olması benim aklıma takılıyor sizce ne yapmalıyım??
Nihanozturk Nero benim günde 1 kere oluyo ikidir.Bugün çarşıya cıktım yolda yürürken oldu sag tarafımda dünde evde yatarken yine sag tarafıma toplandı gibi oldu hatta göbegimin sekli degisti büyüdügü icin oluyodur bencede diye düşünüyorum
26bebek26anne Nero tatlim o kadar olmasi normal degil bir gozuk istersen sancina acilmana bi baksinlar .Allah korusun erken dogum tehdidi olursa erkenden onlem alinmis olur .gun icinde 5 6 kez normal ama 5 dk cok fazla
Nihanozturk Nero canını cok sıkan bi durum oluştuysa ara bi sor canım icin rahat etsin ama biseyi yoktur bence sıkma canını cok
Mucizem09 Kuyruk sokumu ağrısı,gece uyuyamama,sabah alarm kurulu gibi erkenden kalkma,sık idrara çıkma,akıntı,sağ sol yatamama birde son bir kaç gündür nefes darlığı başladı nefes alamıyormuşum gibi 🤦🏻♀️
Nero 26bebek26anne ya evet canımı sıktı benmde internette falan okudm erken doğum diyorlar Allah korusun 😑
Pink Benim de sol kaburgam sürekli ağrıyor, bir de mantar enf. uğraşıyorum. Umarım vaktinde kolay ve sağlıklıca dogururuz