drn5410 Brcuuu ah sormayın ya aynı durumdan muzdaribiz eşimle diyoruz şehir hastanesine mi gitseydik ama artık baya geç oldu 😅 muayene ücretini aşırı arttırdılar hep fırsatçılar 🤦♀️
Brcuuu drn5410 evet ya bizede deneyim oldu şimdi ilk çocuk diye bide esimide alıyordu bu pandemi olayı olana kadar iyi oluyordu ama 8. Aya kadar devlete gidip sonrasında buraya gitmek olurmuş aslinda tecrübe oldu bizede 😊
drn5410 Brcuuu aynen canım bizimde öyle oldu 2. Çocukta ona göre bakacağız artık özele para yedirmek tense 🤭
Ruki Fatma_08 36+2 yiz biz de Temmuz sonu inş geliyor bebeğim 🥳🥳 Zeynep kanki de çok yakın arkadaşım doğum yaptı ve inanılmaz memnun kaldı
Eminenes 38+5 teyim bizdede daha tık yok salı günü kontrolüm var o zaman gelecek gibi hissediyorum ama 🥰