Brcuuu elifeflinmom benimki de bugün yaptı leğen kemiği biraz basık yırtık olabilir dedi 2 hafta sonra tekrar bakicak bakalım Doğum sırasında da çok bakıyorlar mi böyle alttan ?
elifeflinmom Brcuuu evet bakıyolarmış sancın başlayıp da hastaneye geldinde bakıcaz zaten şimdi gerek duymuyorum dedi
Hasibedenizli Fatma_08 sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah bizim de sabah 8 de yatışımız olacak 4 Temmuz
drn5410 elifeflinmom şahsen benim çok şükür çatı muayenesi sırasında acım da olmadı sonrasında ağrı yada kanama vs de yaşamadım doğumu tetikleyici olduğunu düşünmüyorum 🤷♀️
Ipeku Bulutalazinannesi valla canm suyu guzel dedi ama neden oyle dedi bende anlamadm daha ordayken gozlerimden yaşlar pit pit 😔 heo ay sonu diyodu bu sfer neden boyle dedi blmiyorm her an hersey olablir cantani yaninda bulundur dedi haftaya falan alcak galiba anlamafm bsey. Hareketlerini takip et bebegn dedi
Bulutalazinannesi Ipeku sen sıkma canını, bende en son 36+2 de gittim 2900 olmuş. Çok çabuk kilo alıyorlar bu haftalarda. Sen bol bol muz kaşar ceviz felan ye ne kadar alırsa o kadar iyi. İçini de ferah tut ultrason cihazları da hatalı gösterebiliyor bazen
Ipeku Bulutalazinannesi ins oyle olur kuzum ya Perşembe randevum var dahada arttirayim dediklerini yemeyi 😔
Hkose_972 Brcuuu 34 haftalıkkken 3080di bu hafta kaç oldu daha gidemedim gebelik şekerim çıktı benimde o yüzden
Brcuuu drn5410 bende oraya gidiyorum formda bir konu üzerinde konuşurken denk gelmiştik sizinle ordan hatırladım sizi 😊 Doğum ücreti konuştunuz mu hiç ?
drn5410 Brcuuu aa doğrudur ben isimleri unutuyorum hep 🤭 dikkat ederim size 😍🤩 27 temmuz mu sizinde 🌹 yok ya konuşmadık haftada bir gidiypruz artık çarşamba gideceğiz bidaha 37+2de siz konuştunuz mu ücreti
Brcuuu drn5410 evet bizede 27 temmuz vermişti 🥰 ne kadar tesadüf zaman daralıyor bı yandan heyecan bı yandan stres var 😊 Bizde hafta da bir gidiyoruz ama daha bende sormadım doktora mi sorucaz acaba
Brcuuu drn5410 inşallah çok yüksek fiyat çekmezler zaten her gidişte tahlili muayene ücreti derken çok maliyetli oluyor ama devlettede yok bayan doktor mecburen
drn5410 Brcuuu ah sormayın ya aynı durumdan muzdaribiz eşimle diyoruz şehir hastanesine mi gitseydik ama artık baya geç oldu 😅 muayene ücretini aşırı arttırdılar hep fırsatçılar 🤦♀️