Ipeku Fatma_08 qcsnm ben bugun gittim 2190 kilosu yani anlamadm boyle az kilo slirsa beklemicem 40i dedi ciger geliştirici igne verdi bugun ve yarn olucakmisim riske atmayalm dedk cantan hszir dursun dedi bilemedm valla 36 haftaligim
Bulutalazinannesi Ipeku bekle canım bence, benimki de o haftada 2.400 dü. Az bi fark var yani, kendi gelene kadar beklesin doktor bence suyun felan iyiyse tabi
Bulutalazinannesi Fatma_08 yok canım ben Beylikdüzü’nde olacağım. İlk gebeliğimde genel olmıştum gayet iyiydi ama şimdi ki doktor spinal diye ısrarcı vazgeçmiyor. Mecbur spinal olacağım
Ipeku Bulutalazinannesi valla canm suyu guzel dedi ama neden oyle dedi bende anlamadm daha ordayken gozlerimden yaşlar pit pit 😔 heo ay sonu diyodu bu sfer neden boyle dedi blmiyorm her an hersey olablir cantani yaninda bulundur dedi haftaya falan alcak galiba anlamafm bsey. Hareketlerini takip et bebegn dedi
meva_asil_moms Fatma_08 27 Temmuz günümüzü aldık Allah hayırlısıyla gelmelerini nasip etsin inşallah 🤲🏻
DilekBodurr Fatma_08 pzartesi çatı muayenem var 37+1 oluyorum duruma göre bakalım ne diyecek normalde 26 Temmuz Doğum
halime21 36+3 günlüğüz 16 Temmuz’a gün aldık bugün tabii erken gelebilir dedi Hayırlısıyla alalım kucaklarımıza son 13 gün stres sardı beni 🙈ikinci gebeliğim
Deniz_87 halime21 benimde ikinci gebeliğim.16 temmuz saat 10:00 da allah nasip ederse sezeryan olucam bnde
HafsaRumeysa Fatma_08 bende persembe gunu godicem gun verilecek tahmini 15-20 temmuz arasi demisti doktor bakalim Allah hayrlisini nasip etsin herkese
Srpkurt Fatma_08 benim mecburi sezeryan olacak galiba ve aynı gün perşembe 16:00 da muayene var kiloya göre sezeryan olacak
Nur-ten Njlbll bende sabah 7 de yatış yapıcam 9gibi de alacak doktor Allahın izniyle hepimiz hayırlısıyla alalım yavrularımızı kucağımıza😇 çok stresliym korku da cabası