Fatma_08 Kızlar bugün sezeryan icin günümü aldım sukurler olsun 9 temmuz perşembe sabah saat 9 da sizler naptıniz aldinizmi tarihinizi varmı zeynep kamil hastanesinde doğum yapan yada yapicak olan ❤😇😀
Bulutalazinannesi Fatma_08 hayırlı olsun canım bende aynı gün saat 11.00 de olacağım inşallah. Genel anestezi mi yoksa spinal mi olacaksın
Fatma_08 Bulutalazinannesi zeynep kamildemi acaba 😀 Korkmadan dolayı spinal zorunlu dedi anestesi uzmanı bi arkadaşım çalışıyor orda öyle dedi ama bakalım ☺
Deryadiyebiri 38+1′deyiz. haftası benimle aynı olanlar doğurduuu, benden 1hafta önde olan arkadaşım doğuralı 15 gün olduu, 🥺 bizim kız nazlı olacak sanırım, bekletiyor bizi… Sağlık olsun bekleriz napalım 😂
Hkose_972 Fatma_08 ben 36+3deyim 39.haftada sezaryan olucam daha gün vermedi ne zaman vericek bilmiyorum sabırsızlıkla bekliyoruz🧿🤰🏻
Prenses001 Fatma_08 son 8 günümüz var 11 temmuzu gösteriyor ama ne zaman gelir bilinmez heyecanla bekliyoruz güzel prensesimizi 😍💞
Nur-ten Njlbll bende sabah 7 de yatış yapıcam 9gibi de alacak doktor Allahın izniyle hepimiz hayırlısıyla alalım yavrularımızı kucağımıza😇 çok stresliym korku da cabası
Bulutalazinannesi Fatma_08 yok canım ben Beylikdüzü’nde olacağım. İlk gebeliğimde genel olmıştum gayet iyiydi ama şimdi ki doktor spinal diye ısrarcı vazgeçmiyor. Mecbur spinal olacağım
Ipeku Fatma_08 qcsnm ben bugun gittim 2190 kilosu yani anlamadm boyle az kilo slirsa beklemicem 40i dedi ciger geliştirici igne verdi bugun ve yarn olucakmisim riske atmayalm dedk cantan hszir dursun dedi bilemedm valla 36 haftaligim