Deletedmom414 Badembebe akıyor biraz ama çıkmıyor surattan kirpiklerin birbirne yapışıyor su bazlı olduğu için sürerim simsiyahti zaten e o kadar ağlamaya simsiyah olurum tabikide doğumum zor geçti benim o yuzden çok ağladım uzun sürdü
HnY Dilandelek bir de bisey olunca tirnaklardan anlasiliyormus canim morarıyormuş mesela tırnak Allah Korusun Dilandelek
Badembebe Deletedmom414 suya dayanıklı yazacaktım yalnızlıkla su bazlı yazmışım. Suya dayanıklı rimel sürsem ağlayınca akar mı?
Deletedmom414 Badembebe su bazlı oliyor kız o işte zor çıkıyor yani ama akıyor simsiyah yüzünde oluyor ama yikayincada zor çıkıyor benimde ondandı akmıştı simsiyah gzolerim suratimdi aralamaya rağmen gitmemişti ama kömür gibi suratimdaydi 😂
Busratm HnY Ruj sürmeseniz iyi olur. Her hangi bir durumda uyutulabilirsiniz ve dudaklardaki morarma vs görülmesi gerekebilir. Oje aynen sürülmüyor parmağa takılan prop nabzı doğru algılamayabiliyor.
Gulsahim Deletedmom414 evet canım ama iyiki bilgilendirdin neşe de kattın yoksa hepimiz zombi gibi olacaktık 🤪☺️🤭
Cancan17 HnY göz makyajı yapabiliyorsunuz ruj ve oje yasak çünkü herhangi bir ters durumu dudak ve tırnaklarsan tespit ediyorlar benim doğumunda fotoğrafçı almadılar pandeminin başıydı çünkü ama hemşireden rica etmiştim o çekmişti bir kaç poz