Didi6 hafsahamza kız mı canım? Kızsa bumlar uyumlu olur: Hale - Hansa - Hayrunnisa - Hüma - Hesna 🌸🌸🌸 Hale ismi benim normalde de hoşuma gidiyor. Anlamı ay ile ilgili bişeydi. Hem Hz Haticenin kız kardeşinin adı Hale😊
isimsizbebek EylulEsen 4 ay 20 gün oldu 🙈🙈🙈 gerçekten mi. Ben burda kimse beni tanımaz sanardim😂 ama nicklerden hatırlıyor insan.. görünce tanıdık geliyor . Bana da seninki tanıdık geliyor son aylarda görüyordum. Sen hamilesin değil mi 💐💐