Asiyeozgur Arkadaşlar allahın izniyle kızım olacak isim önerilerinizi bekliyorum asel lina hifa gibi son yıllarda herkesin koyduğu tarzda değil ama değişik az bilinen olabilir. Simdiden teşekkür ederim 😊
Pilge Biz arven ismini düşünüyoruz canım isim bulmak cok zor işmiş birde herkes bişeyler söylüyor kafalar iyice karısıyor 😊
Eceklc Doğuma 13 gün kala karar verebildik çok zor kız ismi çiçeğime elis su ismini koyduk elis güzel kokan çiçek ve çok güzel kadın demekmiş
isimsizbebek EylulEsen 4 ay 20 gün oldu 🙈🙈🙈 gerçekten mi. Ben burda kimse beni tanımaz sanardim😂 ama nicklerden hatırlıyor insan.. görünce tanıdık geliyor . Bana da seninki tanıdık geliyor son aylarda görüyordum. Sen hamilesin değil mi 💐💐
Asiyeozgur Babamız begenmiyo hiç bi ismi 😅 ben amine istiyorum aslında onada mirin kırın yapiyo 😅 kız ismi bulmak çok zormus erkek olsaydı daha nisanliyken koymuştuk 😅😅😅
hafsahamza kızımın ismi hafsa oğlum hamza ikisini uydurduk ama 3 . Ye isim bulamıyoruz bende bekliyim burda :))) afra nisa veya esma seçenekler arasinda
Didi6 hafsahamza kız mı canım? Kızsa bumlar uyumlu olur: Hale - Hansa - Hayrunnisa - Hüma - Hesna 🌸🌸🌸 Hale ismi benim normalde de hoşuma gidiyor. Anlamı ay ile ilgili bişeydi. Hem Hz Haticenin kız kardeşinin adı Hale😊