Emineerd ben cok sorun olacağını düşünmüyorum canım zaten almayacağım çünkü kış bebişi olacağı için file üzerinde su değmeyecek ve bebişim üşür hem zaten ilk zamanlar iki kişi yıkayacağız azcık ılık suyla küvet doldurulup bir kişi bebişi tutarsa hem üşümemiş olur hem daha kolay olur…Ben fileye cok güvenemiyorum açıkcası şuan ki fikrim o yüzden almamak zaten bi kaç ay sonra büyüdüğü zaman kıpır kıpır olacaklar su da şıp şıp oynayacaklar :) bakalım deneyip tecrübe edeceğiz benim düşüncem böyle ama sen almak istersen ebebekte 20 küsüre bir kaç markada var onlara bakabilirsin muhakkak küvetine uyum sağlayanı bulabilirsin