Dilara65 Tüm yorumları okudum bir iki şey de ben söyleyeyim. Hamile bile değilken sadece 1 kez Mem arjene gitmiştim ben de, aşırı derecede itici bir halde davranıyor ve benim işim bitmeden ve açıklama yapmadan içeri başkalarını alıyor, kadın erkek hiç hoş değil. Son gidişim oldu zaten. Hamile kaldığım zaman Mardin’de ilk gittiğim yer Adem Özden oldu, muayenesi 300 TL, aynı ay içinde gidersen kontrol olarak sayıldığı için para almıyor. Ben sadece 2 Ay gidebildim kendisine, sonra virüs çıkınca İstanbul’dan dönemedi. Zaten aslen Mardini olsa da ailesiyle İstanbulda yaşıyor ve sürekli gelip gidiyor. Eh geri gelemeyince ben yine doktorsuz kaldım daha 13.haftamda. Sonra Mehmet Emin Ayağ var özel kliniği var, devlet hastanesinin karşısında. Ona gitmeye başladım, oldukça ilgili ve istediğim zaman ulaşabiliyorum. Doğumu sorduğumda sezaryen için Cihanpol’de yaptığını, ve hastane masrafları falan her şey dahil 3000 TL olduğunu söyledi. Bize de gayet uygun geldi diğer yerleri düşününce. Diyarbakır evet daha gelişmiş ancak doğum zamanı hastanede kalmak var, bebeği küveze alma durumları var, ailem eşim onun ailesi yanımda olmak isteyecekler ve şu pandemi şartlarında hastanelere o kadar kişi almıyorlar, haliyle uzak mesafede doğum yapmak zor oluyor. Yoksa ben de Diyarbakır tercih ederdim. Ama bu şartlar altında Mehmet Emin Ayağ ile Cihanpol’de doğumu tavsiye ederim. Muayene ücreti 200 TL bu arada.