Beebisimm Dilara65 henüz doğum yapmadım ama cihanpole gidiyorum, mem arjene, hiç tavsiye etmiyorum kendisini, yeni başlayacaksanız Bülent beye gitmenizi öneririm cihanpol de, ben de bu hafta ona gideceğim
Saass Dilara65 durmunuz varsa Mardin’de adem özdeni tavsiye ederim , kendisinin özel kliniği var ve çok ilgili bi doktor , ama durumunuz toksa Adem bey var park hastanesinde içeri üç kişi birlikte alıyor o yönden kötü ama genel olarak alanında çok çok iyi bi doktor
Ozge3747 Dilara65 Mardin’de arada bir Mem Arjen’e gidiyordum muayenesinden memnundum riskli gebeliklerde iyi bir doktor. Ama doğumumu Diyarbakır Memorial de Uğur Değer’de yaptım ben. Esas doktorum da oydu zaten. Müthiş bir doktordur Harika bir insan 🙏🏼Durumunuz varsa Mardin’de doğum yapmayın.
Kubra12345678 Dilara65 bende cihanpol Bülent beye gidiyorum doğumu burada yapmayacağım ama kendisinden memnunum tavsiye ederim
Dilara65 Beebisimm ben midyatta Ahmet büyük var ona gidiyorum. Mem arjene gittim içerde 4 tane hasta oluyor
Beebisimm Dilara65 çok ilgisiz bir doktor maalesef, devlet hastanesi muamelesi yapıyor resmen, 36 haftalığım ama ona rağmen bu hafta değiştireceğim doktoru Bülent beye gideceğim, kendisinde doğum yapmak istemiyorum
Civcivannesi- Beebisimm Bülent beye gittiniz mi memnun kaldınız mı bir de çatı muayenesini kendisi mi yapıyor yoksa bir ebe ya da hemşire mi yapıyor
gulumse0611 Dilara65 bende bülent beye gidiyorum memnunum şimdilik ama mardin şartları işte şimdi özel kliniğe gidicem başka doktora bi bakıcam iki doktorla gitmek daha iyi buralarda
Ozge3747 Saass Adem Özden doktor olarak iyi ama doğum için mardinparkı kullanıyor normal doğuma girmiyor ve sezeryan için de arkadaşımdan sadece ameliyat parası 5 bin tl istedi. Mardinparka da ayrı para verilecek tabi. Bunları göz önünde bulunarak tercih edin. O parayı ona vereceğinize gidin Diyarbakır Memorial de prensesler gibi doğumunuzu yapın.
Saass Ozge3747 normal doğum düşündüğüm için Doğum için değilde takip için çok iyi , ultrason cihazı çok gelişmiş , Mardin parkta neyin neresi olduğu asla belli olmuyor pürüzlü bişeyler görüyorsunuz sadece . Bide sezeryan ücreti kendi özel yeri olan bütün doktorlarda öyle çünkü yarısı hastaneye veriliyor.
ebrareylul3227 Dilara65 11 gün önce cihanpol de memarjene doğum yaptım kendisi çok ilgili değil ama bilgili bir Dr doğumum çok ağrılı hayla düzenlemedim ondan mı kaynaklanıyor benim bünyemle mi ilgilidir bilmiyorm ama Mardin’in çoğu o Dr gidiyor kötü olsa gitmezler heralde diye bende ona gittim
gulumse0611 ebrareylul3227 bence çoğu kadın hiç sorgulamadığı için gidiyor bikaç kere giden anlıyo doktorun kalitesizliğini zaten birde kendi memleketinden olanlarla ilgileniyo daha çok diyolar bncede öyle
Ozge3747 ebrareylul3227 Mardin’de riski gebeliklerde en iyisi mem arjen. Ama doğum konusunda nasıl bilemiyorum, doğumumu onda yapmadım.
Dilara65 Mem arjene gittim odada birden fazla hasta var özel bir soru sorsan soramıcak gibi resmen Ahmet büyük midyatta ilgili bana göre ama oda doğuma acil bişey olursa geliyormuş. mardinpark bilal bey var hangi sorunu söylersek kanama yoksa normal diyo. tabii hastanede doğum yapıncs orda ki şartlar ne olur bilmiyorum. Nasıl ilgilenirler. En iyisi istanbul belkşde
Ozge3747 gulumse0611 Hiç alakası yok. Ben Kastamonuluyum riskli gebeliğim vardı bebeğim tüp bebekti ve dikişliydim, doğumumu Diyarbakır’da yaptım ama arada mem arjene gittiğimde gayet dinliyordu ve güzel ilgileniyordu. Bence iyi bir doktor ama tek sorun kalabalık olması hastanenin iyi olmaması. Tabi Cihanpol Mardin’de kötünün iyisi bence
Ozge3747 Saass İşte ben de onu diyorum takip için iyi ama açıkçası ben o kadar parayı verip doğumuma da aylardır takibinde olduğum doktor girsin isterim ama tercih meselesi tabi. Cihaz konusunda haklısınız ama bir cihaz için değmez. Cihanpolün ultrason aletleri de çok iyi. 👍🏼 Mardinparkın aletleri beş para etmez. Ücret konusunda yanlışınız var. 5 bin TL yi sadece kendisine istiyor hastaneye ayrı para ödeniyor. Ve kendisi sürekli Mardin’de olmadığı için acil bir durum olsa ulaşabileceğin bir doktorun olmuyor. Yani dediğim gibi bunlae tercih meselesi ama ben olsam bu şartlarda Diyarbakır’a giderdim. Ki benim bütün takiplerim doğumum Diyarbakır’da oldu 3 bin TL ödedik herşey çok güzeldi.
Saass Ozge3747 bayan Diyarbakır değil Mardin istediği için söyledim zaten genel olarak Diyarbakır’daki hastane ve doktorlar Mardin’e göre daha iyi