El_Ebruli Kızlaaar aranızda emzirme sütyeni alıp kullanmayan memnun kalmayan gerek yok diyen var mı. Yoksa mutlaka al mi diyorsunuz. Mesela evde kullanışlı oluyor mu??
Aygul01 El_Ebruli happykidse bunun hakkında post vardı çoğu sütyenden memnum değildi daha cok emzirme atletini öneriyorlardı
Mihre El_Ebruli Asla rahat edemedim hiç sevmedim.Kendinden süngerli atletler var sütyen hiç takmayıp direkt onu kullanıyorum aşırı rahat bir şey.Özellikle dışarıda emzirmek çok zor,çamaşırınız pratik olmalı tuttuğunuzda lap diye çıkmalı😅
tugbaayaz El_Ebruli arkadaşım e bebekten almış desteksiz olandan fiyatı 17 olandan şiddetle bana onu tavsiye diyor çok rahatım başka bişey alma diyor
ikicocuklubiranne El_Ebruli kaplı olanlardan aldım çok rahat ettim oğlum 10 aylık hala da kullanıyorum hem evde hem dışarı çok kullanışlı
superm0m Ben aldım e bebekten desteksiz bez gibi 17 tl daha doğurmadan kullanmaya başladım aşırı rahatım dahada almayı düşünüyorum diğer sütyenlerden daha rahat geldi bana ama e bebekteki için böyle diyorum diğerlerini bilmiyorum 😋
elfyldrm superm0m kesinlikle bende aynı fikirdeyim evde şu an kullanıyorum hatta bol tişörtlerin altından dışarıdada kullanıyorum, bir kaç tane daha alacağım e bebekten. Diğer 60 TL ye aldığım Pierre cardin destekliden çok daha rahat ediyorum.
Mthnry superm0m bende 2 tane aldım aynısını gerçekten çok rahat ve fiyatı çok uygun. Ayrı yeten tozlu giyimden yarım atletlerden aldım sporcu atleti olur ya oda penye 15 TL çok rahat hepside 😍
Serife_42 superm0m bende almştm desteksiz ama içinde gögüs pedi var cok rahat şimdide kullanıyorum emzrrkende rahat olcagını düşünüyorum emzirme sütyeni almadım cıtcıtlı body şeklinde aldm sırtım açılmasın die
_zehra_ Hiç almadım, gerek de duymadım Spor bustiyerler ile çok rahat ediyorum .bebek ağlamaya başlayınca hızlı bi şekilde açmak gerekiyor. Emzirme sütyeni biraz meşakatli 😁
41esra El_Ebruli bende aldım ama kullanacağımı hiç sanmıyorum onun yerine emzirme atleti almak daha mantıklı çünkü zaten evde atlet tişörtle duruluyo onuda kaldırıp emzirilir hemen 🤣 🤷🏻♀️
Aygul01 Deletedmom317 sanırım söyle bi 3 haftam kaldı kuzucum ama bebis ters pozisyonda donmesini bekliyoruz, insaAllah doner sezaryandan kırkıyırımmmm🥺
Serena Ben iki emzirme sütyeni bir atleti aldım doğumdan sonra hangisine ihtiyaç duyarsam o zaman alırım diye düşündüm
Aygul01 Deletedmom317 insaAllah umudum vardı ama gun geçtikçe azalıyor sanki ama yinede olumlu düşünüyorum. Doktor donsede normali zorlar dedi 1 hafta önden gidiyor iri bebek dedi. Hayırlısı haftaya çatı muayanesi var, haftayadan sonra insaAllah birseyler belli olur artık.
Melike3777 El_Ebruli canım ben ebebekten aldım 2 tane ve çok memnunum iyiki almışım dediğim şey çok rahat hatta bu gidişle bi tane daha alıcam yetmiyor havalar sıcak ter yüzünden
Deletedmom317 Aygul01 hayırlısı olsun hakkında. İri bebekse sezaryen daha iyi alttan kesincede çok zor oluyormuş. Sağsalim doğsunda
superm0m elfyldrm ay pentide sordum 80 dediler ve eminim iki gün sonra dağılır her yeriii e bebek harika ve çok çok uygun