EbrarBilgem 1zeynepelif ah demekki 😁 neyse aldıklarımızı güle güle kullanmayı nasip etsin rabbimm 🤲🏻Zaten ben artık almıcam çok kıyafeti oldu diyorum ama hala her fırsatta alma çabasındaym 🤭
durununannesii Ssss4848 canım bizde takamadık ilk başta eşim baya uğraştı sonra ben gerdire gerdire taktım oldu burda bi kaç kişide demiş hatta gerdirerek takınca oluyo diye bi dene
1zeynepelif EbrarBilgem amin canım hepimizin 😂 bende aynı dolap doldu ama yine dayanamıyorum 😂 4 ay var daha doğuma o zamana kadar da alırım gibi
EbrarBilgem 1zeynepelif bizimde 2 ay var inşallah miniğim beklerse 🐣suyunda az bi azalma var dedi doktorumuz ama sıkıntı olucak kadar degl dedi 🥺 bende daha alırım gibi 🙈
Ssss4848 EbrarBilgem uğraşacam takamazsam götürürüm indirim diye aldım ekstra file alırsam ne anlamı kalsin
Ssss4848 durununannesii teşekkür ederim canım zorlayınca oldu🤭 yırtılır diye fazla zorlamamıştım sevindim takılınca
1zeynepelif EbrarBilgem İnşaAllah sıkıntısız gelirler 🥰 eksik kalmasın da Rabbim veriyor kısmetlerini
EbrarBilgem 1zeynepelif amin amin tüm minikler 🤲🏻 evet ya nasıl olcak nasıl alınır o kadar şey derken oldu bitiyo bile 🥰