Mink-hyt Ben 35-37 den sonra terlik giyerdim hep. Sandalet bağlamakla uğraşamazdım.
bu sefer o haftalarım kışa gelecek, bağcıksız ipsiz direk geçmeli spor giyicem zaten büyük no var evde önceden kalma.
Hamilelikte ayaklarım 36-38 arası evrim geçiriyor 😂