Mink-hyt İki gündür ayak şişliği ödemi yüzünden kara kara düşünür oldum sıcaklardanmıs malum artık da sıcak olcak benim ayağım şiştikçe yukardan agrıyo ne giyicez başka terlik mi olur acep olsa da ince bişi? ne düşünüyorsunuz ?
Annebebe Mink-hyt valla ben sandalet aldım normal ayak numaramdan 1 numara büyük çok rahatım nereye gitsem onu giyorum
Eliftmzkrkmz Mink-hyt benimde ayaklarım hep şiş havaya kaldırıp yatıyorm ama artk etki etmiyo sanırım 2 aydır terlikle geziyorum hcbsey olmuyo ayağıma
Zeynepli1234 Mink-hyt ben terlik giyince ayaklarım daha çok şişiyor güneş gördüğü için spor giyiyorum terliyor bende bilmiyorum ne giycemi 😭
yigitalpinannesi40 Birkenstock parmak arası terlikler var aşırı rahat ediyor insan. Crosslarda çok rahat oluyor 😌
Mink-hyt yigitalpinannesi40 şimdi baktım da ayak sırtına çok baskı yapar sanki sırtı boşluğa gelcek seyler lazım
Mink-hyt Zeynepli1234 keşke yine eşin eşyalarını kullanabilsek bu konu da da ama bunda olmuyo sanırım 🤣