18 aylık oğlum var, şimdi ikinciye hamileyim 20 haftalık. Ben 2 türlü bebek arabası aldım; hem travel sistem hem baston. İlk önce travel sistem almıştık; Stokke Xplory, çokkk güzel çok konforlu bebek inanılmaz rahat ediyor, yüksek olması bebeğinin sana yakın olmasını sağlıyor falan AMAAA çok büyük ve hantal, her arabanın bagajına sığmıyor. Bu yüzden oğlum 1 yaşına geldiğinde gidip baston da aldık, bi yerlere giderken o daha rahat kullanılır diye; o da Maclaren Quest Arc, bu da inanılmaz hafif, sağlam ve rahat, 0 yaştan itibaren kullanabiliyorsun, çoğu bastonda yok bunda tam yatış özelliği var, kapattığın zaman şemsiye gibi incecik oluyor tüm arabalara sığıyor, tek eksisi bana göre öne bakarak gidiyor bebek, yön değiştirme yok (bebek bana bakarak gidince ben daha çok seviyorum😄). İkinciye de bunları kullanacağız İnşallah.