Esila300920 Pamukkiz prego escalade aldık. Daha kullanmak nasip olmadı ama çok kullanışlı görünüyor. Katlanması ve yer kaplaması bakımından uygun olduğunu düşünüyorum. Fiyatı da uygundu .. 2000 tlye aldık.
Meriwa Pamukkiz bence canm travel mi kabin tipi mi istediğine karar ver bebeğin doğumu ne zaman traveller 9-15 kilo arası ben kendi adıma konuşayım bana ağır geldi 2 kişi gerekiyor fikrimce ama arabamızın bagajına sığmadı falan filan mesela
Dila_06 Tuanazra banada bi arkadaşım littel away arabasını verdi ama puseti yok ilk üç ay sanki kullanılmayacak gibi geldi siz doğumdan hemen sonra kullanabildiniz mi Puset takabildiniz mi bu arabaya
SeHer1909 Baby2go star plus ben gitsem beni götürür 😀 amma velalin minyonsanız tercih etmeyin biraz iri bir arabadır müthiş memnunuz
Poyraz_04 Pamukkiz Yoyko 360 spin aldık. Kurulumunu yaptık henüz kullanmadık ama çok güzel ve kullanışlı görünüyor ☺️
Bebikinannesi Pamukkiz Ben pierre cardin travel twist plus i bej rengini cok begendim . Fonksiyonlari gayet iyi ve epey hafifti . Yalniz pusetleri kucuk oluyor pierre nin. Eger bebek iri olursa sadece birkac ay kullanilabiliyor 🤷🏼♀️ Bakarak almakta fayda var. Ben daha almadim ama kalite olarak cok ovuyorlar. Bi de pierre cardin ve diger markalarda kabin arabalar var tek araba isteyenler ona baksin ben bu ikisi arasinda kararsiz kaldim.
Henza Bebikinannesi pıerre cardın cok ıyı kesınlıkle hele kı alıas modelı ılk ogluma aldım kullandım sımdı ıkıncıye kısmer :)
Minnak16 Oyku10- bende aldım canım siyah kormızı olanı bakalım 3,5 ay sonra kullanırız inşallah. Kesinlikle tavsiye ederim
SenaSrts Bende kararsiz kaldim araba konusundaa. Ekimde dogumum eşim diyor kışın arabayla nereye cikaricaksin. Biyere gidiceksek evden cikicaz arabaya arabadan eve anca nisan gibi disarida dolastirirz ona gore araba alalim diyor. Oyuzden hala arastirma asamasindayim.
Cml_e07 SenaSrts benim durumda aynı. Ama ben güneşli güzel havalarda yürüyüş gibi çıkabilirim diye düşünüyorum o yüzden almak istiyorum karışık bi durum
begumseker SenaSrts bence travel sistem yerine baston alabilirsiniz direk.. zaten er yada geç herkes bastona geçiyor..
Merve-c SenaSrts benimde Ekim’de ana kucağı illa lazım olucak arabaya bindirirken falan almışken arabayı da alın nolmuş ki gerçi yinede herkesin kendi fikri
Elifgrsy Chicco ohlala aldım bende araba 3,5 kilo bir yere giderken büyük kolaylık olur benim için eşim daha havalı bi araba istiyordu puset başlıklı olanlardan ama bu kullanım açısından daha rahat olacağı için bunu tercih ettik açıp kapanmasıda çok kolay
begumseker Pamukkiz ben 4. Aydan itibaren chicco liteway top3 kullanmaya başladım acayip memnunum👍🏻 4. Aya kadar ise sling ve kanguru kullandım.