cutemom95 Merve1656 bebeği kötü etkilemek anlamında değil ama bebegimin hareketleri azalınca hemşirenin ‘bebek hareketlerini hissedince gel’ demesini hatırladım. Tabi ben 29. Haftaya kadar geciktirdim ama ccaba azalacağı için mi hissedince gel demişti. Yanı bir bağlantısı olması mantıklı geliyor bana.
Deletedmom269 Bugün oldum ilk aşımı hissetmedim bile, hemşire bi kaç gün agrın olabılır dedi ama henüz bi ağrım olmadı. Stres yapmayın rahat olun 😊
akovalardan Merve1656 vurulunca acısı yok canım iğne sonuçta biraz yakar.sonrasinda kolunu çok oynatma birde duş falan alma o gün içinde. Baktın ağrımaya başladı pamuk ve limon kolonyası ile sil iğne yapılan yeri.bazilari buz koy falan diyor ama ben yapmadım 2 güne ağrısı geçiyor öyle dayanılmayacak gibi değil korkmayın
Zehranur10 Her bunye farkli acimadi desem yalan olur yapildi hc bir aci yasamadim ama aksami kolum fena agridi sisti 3 4gun o agriyla gecirdim aglatcak derecede. 2. Dozu olmadim oyuzden
MomyBoy Merve1656 2 gün önce yaptırdım internette bebeğinizin hareketlerini 2-3 gün hissetmeyebilirsiniz yazıyordu bebeğimi 3-4 günde bi nadir hissederdim ama o günden beri her gün her saat hissediyorum kolum çooook hafif ağrıdı ertesi gün hemen geçti hiç korkma 1 kişinin başına gelen herkesin başına gelmez
Merve1656 MomyBoy evet haklısınız artık yaşayıp görucem☺️ aşıdan sonra bu bebek hareketlerini hissetmeme durumu neden oluyor bilginiz var mı