Poyraz_04 Melektrlmz_27 33 haftalığım hamile olduğumu yeni hissediyorum daha yeni çıkıyor karnım. Yani senin için daha çok erken canım
Reyhan55 Melektrlmz_27 çok çok normal hele ilk gebeliklerde benim 20. Hafta dan sonra başlamıştı yani daha yaklaşık 3 buçuk aylık 5. Aydan sonraya bekle canını hiç sıkma cok normallll
TugceDmrc Melektrlmz_27 22. Haftadan sonra çıktı benimde bende sizin gibi nerde bu bebek neden çıkmıyor herkesin göbeği var diye geziyordum evde 😂😂
Naren1 Melektrlmz_27 21. Haftamdayım yemek yersin az şişer aynen öyle tisörtlerde felan hiç belli değil 🙃 bebişim çok şükür iyi çıkmasada olur karnım