Benim gebeliğin başından beri çıktı 1+ pozitif protein kacagı ilk duyduğumda araştırdım biraz korktum tansiyon ve ödem eşlik ederse gebelik zehirlenmesi olabiliyormuş diye bol bol su içtim tuzu çok azalttım aylık takip yaptırdım yükselmedi miktarı aynı Suan 30 haftalık oldum herhangibir sorun olmadı çok şükür 3+ olduğunda sıkıntı düşük seviyedeyse çok kafana takma canım