Gulay_agayeva Deletedmom316 he 5 gun qalib sebrim yoxdu canim gozleye bilmirem onsuz testim bitib rayondayam ala bilmirem deyesen ele gozlemeli olacam
Deletedmom316 Gulay_agayeva he baci testi ala bilmemeyi behane et gozlemeye calis inan senin ucun ele daha yxsi olacaq bilirem çetindi gozlemek ama duşün menim heç yoxdu olamdada sonu abortluq olur yada kimyasal olur qizinla vaxt keçir basini qatacaq seyler et 5 gun nediki virde goreceksen kecib onda daha urekli olarsan mende gozlemedeyem ele bilki 5 gun sonra 6 ci gunu aybasi olmaliyam yene uzulmek istemirem oz pisxalogiyamin yaxsiliqi uçun gozluyurem ki qoy keçsin sonra edim
0Cerenk Burcu3506 canım ben nisan ayında adetime 5 gün kala kız arkadaşlarımın ısrarıyla evde test yaptım, ikinci çizgiyi gördüm, o gece hastaneye gittiğimde de değerim 39 çıkmıştı, şimdi 12+5 im🙏🏻💜
0Cerenk Burcu3506 seni anlayabiliyorum canım ama Allah hayırlı zamanı biliyor, bende evlendikten 10 ay sonra hamile kaldım, herşeyin hayırlısı🙏🏻