Kahve evt randevu bulmak çok zor ama ben yaşar can a gittiğim için devamlı 34 haftadan itibaren her hafta erken gidip sıra alıp kayıt actiriyorum takipli hastası olduğum ve son haftalarim olduğu için. Sizde sabah erken gidip sıra alıp muayene olabilirsiniz istediğiniz dr dan ama bazen çok yoğun oluyor yada toplantı falanmı çıkmıştı bilmiyorum geçenlerde saat 10.30 da almıyoruz daha hasta doldu doktorlar kabul etmiyor dediler gönderdiler bekleyenleri