Kızlar 34+1 haftalık oldum. Bugün kontrolüm vardı kafa çapı ve bacak boyu 2 hafta geri dedi karın çevresi 35 haftalık kilosu 2300 küsur dedi genel olarak ortalamayı alırsak 33 haftalık başka görünen bişey yok genetikte olabilir dedi nörolojik Bi durum olup olmadığı doğumdan sonra belli olur dedi ama üzüldüm çok bişey varsa diye 2 oğlum var hep 2 hafta önden gidiyordu kızım için endişeliyim başına böyle bisi gelen var mı. Eşim hiçbişi yoktur minyon Bi yapısı vardır diyo ama anne olunca bambaşka korkuyor insan