deletedmom06 rabbim Şafi ismiyle şifa versin herşey allahtan yaşatırsa heryerde yaşatır güzelim hayırlısını dile allahtan ama bNada Yaşar dddi doktor 630 grmdi sezeryana aldılar sonra odama gelip yaşamazı cok zor dddi yani boş Yerede kendini kestirme rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasp etsin isteyen herkes evlad sahıbi olur inşşlah saglıkla sende kucağına Zaman'ında alırsın inşşlah 🙏🏻