Kızlar normal de 25+3 olmam lazım dı bugün sabaha karşı yataktan ıslaklıktan dolayı uyandım sabah doktorumu aradım hemen gel sesi gittiğim de suyun az olduğunu bebeğin 24+3 olduğunu 32cm ve 730 gram dedi hemen Ankara’ya gitmen lazım ani bi Doğum olsa burda bebeğe bakacak durumda bi hastaneye yok devlette bakamaz dedi şimdi Ankara’ya gidiyoruz dua edin Nolur 🙏🏿