Berfin_kycn
İki günde bir jilet yapmaktansa ağdayı tercih ediyorum en az 20 -30 gün rahatsın. Ayna yardımcı oluyor biraz, biraz da el yordamıyla. Ağda evet acıtıyor ama biraz da gözümüzde büyütüyoruz bence, doğum yapabileceğimize göre ağdayla rahatlıkla başa çıkabiliriz 💪🏻