Kızlar çoğu kişi ağda kullanıyor evet bende kullandm genital bölgemde 2-3 kere ama ne acılarla ağlaya ağlaya en son dayanamadım bıraktm cildim çok hassas bacağıma ağda yapsam hem aşırı canım yanar hemde morarıyorlar yanıyorlar çok o yüzden ağda düşünmüyorum tüy dökücü kremler varmış çok markette de gördüm ama gebelikte onlar kullanılmaz diye düşündüm ama illa ki gebelikte kullanılan tüy dökücüler vardır ya yada sizin hamileyken hem özel bölgeye hem bacağa kullandığınız tüy dökücü kremi var mı ismini yazar mısınız🥰