iremurat Allah iyi doktora denk getirsin ben testleri bile herşeyi kabullenip yaptırdım şükür bişey çıkmadı ama eşime de hep dedim herşey diyebilirler hazırlıklı olalım ama insan yine de korkuyor hepimiz Allah'a emanetiz sağlıkla alırız inşAllah kucağımiza bebeklerimizi