BsraAkarDemirbcanm ben de seninle aynı durumdayım.. benim se detaylımda kalbin dört boşluğundan bi tanesi daha aralıklı dendi kontrol edeceğiz düzelir dendi bi de ense kalınlığı 6,8 çıktı ikili tarama testimde hiçbir sıkıntı olmadığı halde.. bişe de demiyor doktorlar detaylı.. bi profesöre sıra aldım bi de devlet hastanesi görsün diye, bir de ona baktıracağız Allah büyük.. ben de 28.haftamı bekliyorum rahat gibi duruyorum eşime belli etmemek işin ama İnan düşündükçe kafayı yiyecek gibiyim.. Bolca dua edelim Rabbim yardımcımız olsun..🙏🏻🙏🏻