sinemmrt beni doktor 7. Haftadan önce belli olmaz demişti hatta garanti olsun diye 7+5te gitmiştim ben. Bence sen çok erken gitmişin , doktora da kızdım şuan ya seni boşuna endişelendirmiş de olabilir🤷♀️ Minimum 1 hafta sonra tekrar git hiç de endişelenme gönlünü ferah tut, daha duymak için çok erken çünkü✨