kızlar 6+2 de vajinal ultroson ile muane oldum ve bebeğimin kalp atışını alamadı bebeğide göremedi boş gebelik olabilir dedi 10 gün sonra gel dedi cok üzgünüm kızlar sizler kacınca hafta gördünüz ve duydunuz kalp atışını umarım 10 gün sonra duyarım bende gittiğimde 8 haftalık olmuş olcam.. sizde boş gebelik olabilir deyip bebeğinizin kalbini duydunuz mu sonradsn