Asyaagkcn Deryadgm ay aman sezaryen yazdıysa bozsun. Büyük lokma yiyeyim de ben.😂 Ah analarımız ne zorluklar çekmiş şimdi anlıyorum…
Elanurrr Asyaagkcn o doner yine ben 35 haftalığım 31 de hasraneye gitim basi asağıdaydı 34 gitim donmustu
Asyaagkcn @Esrakhraman @Sureyyayaman @Deryadgm @ Sağlıklı doğumlarınız olsun, sağlıkla büyüyen bebişleriniz doğsuuuun.🥰🧚🏻♀️ İçimi rahatlattınız, suyu ben de bol içiyorum bakalım artık keyfini yediğim neler yapacak ilerleyen haftalarda.😅
Elanurrr Deryadgm bence daha erken bende 35 haftalığım daha donmemis bası aşağıya doktor 38 e kadar da donebilir daha erken dedi