Kızlar 23+1 deyim, dün doktora gittik sık sık karnımın çevresinde ağrılar hissediyorum, bir de bebişimin güzel bir fotoğrafını isteyeyim dedim, doktor bebek şu an ters dönmüş dedi, ona göre bu gayet normal çünkü hep sezeryan yaptırıyorlar burada, henüz çok erken biliyorum ama içime bir kuşku düştü işte, içinizde bu durumla karşılaşıp bebeği doğuma kadar kanala düz yani olması gerektiği gibi giren oldu mu? Olduysa şayet neler yaptı? Ne yapmam/ yapmamam gerekiyor? Ağrılar çok can yakıyor..