Mucizemmm07 canım ben de baya araştırdım öyle karar verdim. Ben şahsen doktordan gayet memnun kaldım. Çok detaylı baktı bebeğin dönmesini de bekledi her yerine bakmak için sonra tekrar baktı hiç eksik bişey kalmadı. Benim bebiş doktorun bütün uğraşlarına rağmen yüzünü göstermedi. Bekleyin tekrar bakarız dedi ama eşimin işe gitmesi gerektiği için fazla kalamadık doktor da tekrar müsait olunca gelin yüzünün resmini çekelim dedi. Biz de gidicez müsait olunca bir de CD de veriyor.