ecrinefsaerva
evet bu konuda haklısınız sizin şanssızlığınıza gelmis birazda. Devlet hastanesinde biraz üstün körü bakıyorlar başlarından salıyorlar sanki hemen. Cok fazla hasta olduğu icin ko bana göre cok yanlis. Gözden bir şey kacirmasi Allah korusun kotu şeylere sebep olabilir.. ama genel manada o kadar kısa sürmemesi lazım. Devlet hastanesinde demek en en en onemli şeylere bakıp bırakıyorlar. Özelde daha detaylı bakıyorlar, eh onada para veriyorsun sonuxta o kadar. Perinatoloji tabi ki daha iyi isin asil uzmanı bu konuda perinatolojidir. Ama perinarojiye yüksek riskli gebeleri yönlendirirler genelikte en ince ayrıntısına baksın diye ama normal gebelik geçiren radyolojiye uzmaninada gidebilir hiç sorun degil. bende mesela radyoloji uzmanına baktırdım özel hastanede gayet memnum kaldım. Ama benimde bi riskim olsaydi kesinlikle bende perinatoloji tercih ederim 😊