Hta ah canım benim ya :(inşallah diyetle kontrol altına alınır benimkisi az sık yiyorum sabah domates peynir yumurta yedim öğle arası bir elma biraz önce karnabahar haşladım sarımsak yoğurtlu onu yedim akşamada tavuklu salata yapcam mantarlı bakalım inşallah kontrol altına alırım inşallah seninde bebişe bişi olmaz insülin kullanıp cok doğum yapan var okudum ben sayfalardan bence bu şekerin stresle de alakası var daha öncede belirttim istediğimiz kadar dikkat edelim olmuyorsa bunun yemekle içmekle pek fazla bir ilgisi yok gibime geliyor