Zuhal1 bende de şeker çıktı 2 hafta diyet yaptım düzeldi gibi ama sonra yükselmeye başladı 🙇 insülin başladım 2 ünite sabah 2 ünite aksam. Ayni zamanda diyetimede devam ediyorum. 3 ana 3 ara öğün olarak kahvalti peynir 2 dilim ekmek yumurta domates salatalık yeşillik , ara öğünde süt meyve ,öğle yemeği sebze yemeği 1 dilim ekmek salata yoğurt pilav makarna , ikindi ara öğün 1 dilim ekmek peynir, akşam yemeği et veya sebze yemeği pilav makarna salata yoğurt 1 adet meyve , gece ara öğün ayran meyve.. zorlanmamak için porsiyonluyorum geçmiş olsun size de