Valla katılıyorum.. evet ilk zManlarda bi üşengeçlik geliyo ama sonuçta evliyiz eşimizin bizim paspal halimizi görmesi hoş değil bence sonuçta hasta değiliz hamileyiz.. bakımsızlıkla hamile olmanın hiç bi bağlantısı yok.. bazen kendi kendimize bahane üretmeye bayılıyoruz aman hamileyim yani olsun o kadar diye ama hakkaten evli olduğumuzu eşimizi ve en önemlisi kendimizi düşünmemiz lazım.. kendimize ne kadar bakarsak o kadar iyi hissederiz.. valla ben saçımıda boyattım ağdamıda yapıyorum eşim gelmeden saçımı başımıda topluyorum hafif rujumuda sürüyorum parfümde sıkıyorumm.. kendimide daha iyi hissediyorum böylecee eşimde beni pis pasaklı görmüyo yani en güzelii bana göre..