Meleyim madem bakımlısınız neden üstünüze alındınız ki konu sizi ilgilendirmiyormuş ben kafasında soru işareti olan gebelere yönelik açtım postu. Siz sık girmiyorsunuz sanırım hergün “saçlarımı kestirmeli miyim? Bebek ömrü kısalırmış diyorlar ? Boyamalımıyım? Oje sürsem mi, makyaj yapsam mı ? Gibi birçok başlık açılıyor ve gebelerin ortak noktası da bunu onlara birilerinin söylemiş olması oluyor ben de onların kimseye kulak asmaması gerektiğini ve bakımlı olmaları gerektiğini yazıyorum ve evet “gerekli” bu önemli bir konu. Ne yazık ki başka insanlar yüzünden bakımdan düşen sonra kendisi mutsuz olan , mutsuz olduğu için çevresini eşini ilişkisini olumsuz etkileyen gebeler oluyor. Anne adaylarının kaygıları olabilir bizzat kendim uyguladığımı da belirtiyorum. Uyarıyorum çünki mutsuz bakımsız olmalarını istemiyorum uyarıyorum çünki onlar üzüldükçe bebek de etkileniyor bir anne ne kader iyi hissederse bebekler de hisseder. Açık olmuştur umarım.