Meryem1316 fnsckn sürekli mide bulantım kasık ağrım vardı . Bugün aile hekimimde yapar artı ödem de yapar dedi
Saadet1903 Edsn tsh kaçtı senin benim 5.18 ’di kulandktan sonra dustu 50 lik verdi halada devam ediyorum
Edsn Saadet1903 benim ilk ay 1.92 ydi, daha sonra 3.51 falan oldu dünkü testte 5,09 çıktı kadın doğum doktoru troid ilacını kendi vermedi haftaiçi dahiliyeye gideceğim kesin 50 mg verecek bence,bak senin düşmüş ne güzel 👍