Edsn Sevgi1989 ben de kullanıyorum 25 mg ama yeterli gelmiyor sanırım troidim hala yüksek çıkıyor doktor mg ını yükseltecek
Sozipek Ben 4 yoldur kullanıyorum herhangi bir yan etkisini görmedim doktorunuzla bi görüşün isterseniz
Saadet1903 Edsn tsh kaçtı senin benim 5.18 ’di kulandktan sonra dustu 50 lik verdi halada devam ediyorum
Meryem1316 fnsckn sürekli mide bulantım kasık ağrım vardı . Bugün aile hekimimde yapar artı ödem de yapar dedi